Rețeta perfectă pentru suflet

poiana-summer

           Recunosc, sunt o gurmandă. Cel mai mult îmi place în schimb hrana pentru suflet. E cea pe care o iubesc. Și mă bucur că, deși nu sunt o expertă în bucătărie, rețetele pentru a fi fericit sunt cele mai ieftine și ușor de realizat. Ingredientele sunt la îndemâna oricui, trebuie doar să apreciezi ceea ce ai, să te bucuri de toți cei dragi și de lucrurile simple, dar pline de iubire care vă înconjoară. Pentru că nu sunt o secretoasă, o să vă împărtășesc rețeta mea specială.poiana-brasov-vara

            Pentru a fi fericit, una dintre rețetele preferate ale sufletului meu este o vacanță. Și o să vă spun de ce a avut nevoie o vacanță și cum a devenit una de vis…de trei lucruri simple, dar esențiale: oamenii pe care îi iubesc alături, un loc minunat din natură și multă voie bună. Pentru asta, m-am înconjurat de zâmbetele calde ale părinților mei, privirea preferată a iubitului, râsetele zglobii ale nepoțelului, glumele bune ale surorii și cumnatului, și simțul umorului al celor mai buni prieteni. Al doilea ingredient a fost cadrul perfect pentru a ne simți noi. O parte locuim la mare, o parte în câmpie. Așa că unde puteam să mergem?! La munteee!!! Și cum vara pentru noi a ajuns să fie un pic cam cald, aglomerat, aerul curat de munte, puțin mai răcoros, mirosul de brad, peisajele pline de verde nu ne puteau aduce decât optimism și cel de-al treilea ingredient…voia bună. Am trasat un cerc pe hartă și l-am lăsat pe Răzvănel să pună degetul oriunde dorește el în interiorul cercului. Așa că uite-mă pe mine, organizatoarea de vacanțe, cum căutam cazare în Poiana Brașov. Pentru că rețeta mea chiar trebuia să iasă perfectă, mi-am dorit să găsesc un hotel în Poiana Brașov, pe gustul nostru al tuturor. Vă spun cu mândrie că l-am găsit. Prieteni, bunici, cei mai mari și mai mici, am fost încântați de locul ales.dsc_0292.JPG.1024x0

         Ne doream intimitate într-o atmosferă deosebită, o priveliște superbă și un spațiu ideal pentru a ne relaxa. Hotel Royal Poiana Brașov, le-a adunat pe toate și ni le-a oferit fără să stea pe gânduri. Amplasat în mijlocul țării, într-o mică oază din împărăția munților, în apropierea lacului Miorița ( iar imaginile spun mai multe decât aș scrie eu aici cu o mie de cuvinte), ne-a asigurat condiții excelente de cazare și alte facilități de agrement și relaxare: saună, bar, biliard, darts electronic, fotbal de masă.  Aproape că ne-a convins să rămânem doar aici și să ne bucurăm de timpul binecuvântat petrecut în familie, alături de tot ceea ce iubim. Dar totuși vremea frumoasă ne îmbia să ne bucurăm și de natură.

dsc_0198.JPG.1024x0dsc_0191.JPG.1024x0

            Deși Poiana Brasov este recunoscută ca stațiune de iarnă încă din 1906, este un loc perfect de vizitat și vara. Aerul este foarte curat,  este străbătută de atâtea poteci marcate (ideale pentru drumeții), lacul artificial oferă posibilități de agrement – sunt atâtea de făcut pe timpul verii, iar stațiunea este minunat de verde, de odihnitoare și de placută. Haina ei de vară e decorul perfect pentru o vacanță reușită. Noi am reușit să facem și două drumeții montane, ușoare, de numai două ore, Poiana Brașov (patinoar) – Vanga Mare – Avenul Groapa de Aur și Pietrele lui Solomon – Drumul Vechi – Restaurant Capra Neagră. Peisajele sunt de poveste, iar noi toți zâmbeam în toate fotografiile. Nici nu vreau să vă spun cum se simte sauna după o drumeție. Vă las să vă imaginați. Eram obosiți, dar fericiți. Exact așa cum trebuie să fii după o vacanță reușită. De oboseala lor am profitat și am câștigat campionatul de biliard din gașcă. Nu, nu dau lecții. Ofer doar rețete bune pentru suflet. Și asta a fost una dintre ele.

                           Ai grijă de hrana pentru sufletul tău. Rețeta e simplă.

 

Articolul scris pentru SuperBlog2017.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

