Un răspuns căruia nu i s-a pus nicio întrebare

W855BT-Bluetooth

            Una dintre cele mai frumoase definiții ale muzicii. Muzica e răspunsul unor căutări, al unor întrebări care nu au fost puse încă. Nu am întrebat niciodată cum pot găsi liniștea când  în suflet se auzeau doar sunete de bucăți sparte. Și totuși muzica mi-a răspuns. Fără să știu cum, fără să știu de unde, ea vine și vindecă. Nu o poți vedea, nu o poți atinge, însă ea atinge tot întregul tău. Muzica e în tot ce ne înconjoară, de la primele sunete ale dimineții, la felul în care se lovesc picăturile de ploaie de geamul tău într-o toamnă târzie. Uneori muzica e cea mai simplă cale de a spune te iubesc. Alteori prin ea spui că îți e dor, sau ți-a fost. Tot ea ajută și timpul ca să te facă să uiți ceea ce trebuie lăsat în urmă. Cineva mi-a spus că muzica adevărată e atunci când sunetele rămân în urmă. Am înțeles mai târziu ce a vrut să spună, când m-am pierdut în muzică și m-am regăsit tot acolo. Muzica lasă cumva sunetele în urmă, totuși păstrând din ele tot ce e mai bun.

FeaturedImage_Music-In-Nature De cele mai multe ori, muzica înseamnă amintiri, povești, și mai ales…oameni. O melodie îți poate readuce omul drag aproape de suflet. Te poate trimite în copilărie, te poate trimite în orice moment fericit. E o mașină a timpului, atât pentru tine, cât și pentru trăirile tale. Îți poate alunga tristețea, și îți poate aduce un zâmbet pe chip. Pentru mine, există mulți oameni pe care îi țin în suflet ca melodii. Am iubit întotdeauna muzica, încă de când eram mică. Tatăl meu stăpânea vreo 11 instrumente muzicale, iar mama a avut mereu o voce deosebită. Am început să cânt și eu la mandolină, fluier, vioară. Bunica era întotdeauna cea mai mândră de mine. E sufletul meu drag, care m-a susținut întotdeauna. A renunțat la viața ei simplă de la țară, ca eu să pot merge la o școală mai bună, departe de părinți și de ceea ce însemna acasă. A suferit o dată cu mine pentru discriminarea pe care o sufeream în fiecare zi pentru că proveneam de la țară. Veneam plângând acasă aproape în fiecare zi și de cele mai multe ori ochii ei se umpleau de lacrimi. Îmi aduc aminte când într-o seară, când am ajuns de la școală, cu ghiozdanul greu șu sufletul și mai greu, ea a vrut să mă surprindă. Mă aștepta cu muzică. Găsise un CD de-al surorii prin casă. Îmi amintesc perfect ,,Vivaldi-Anotimpurile”. Era transpirată toată. Cred că se chinuise mult să înțeleagă casetofonul ăla modern. Am râs când mi-a spus că l-a găsit pe ,,Vidadi” și mi l-a pus să mă relaxez. De atunci ascultam amândouă. Ne plăcea vara. M-a pus să promit că atunci când îmi va fi greu să-l ascult pe Vidadi. Am pierdut-o mult mai devreme decât aș fi vrut și pe neașteptate. Mi-am pierdut cred atunci una dintre cele mai bune prietene și susținătorul meu numărul unu. Pierdusem o parte din mine. Până când într-o zi, întâmplător, într-un taxi am auzit vara din Anotimpurile lui Vivaldi. Îmi șiroiau lacrimile pe obraji și zâmbeam. Muzica mă ajută să o am mereu cu mine. Și râd și acum când îmi amintesc de Vidadi.H850-Music

                Pentru că iubesc muzica și cred că ea ar trebui să fie o parte din noi, să umple camerele de sunete rămase în urmă care să ne transpună în alte stări, îmi place să aleg ce e mai bun. Așa am ajuns să aflu despre EDIFIER, o companie mică ajunsă din 1996 până acum o organizație internațională importantă. O definește pasiunea pentru sunet,  pentru design și  pentru calitate. Edifier  îți poate oferi una dintre cele mai frumoase experiențe audio prin sistemele  pe care le furnizează. Eleganța muzicii are nevoie de un lucru care să o pună în evidență.  Unul dintre sistemele audio noi e și Edifier R2730DB.

r2730db-2_d0a689bc-2474-4a0c-831c-720799e127d3

Acesta oferă o soluție Tri-amp cu trei căi.
Pe lângă conectivitatea 4.0 Bluetooth pentru playback, sistemul este, de asemenea, echipat cu multiple intrări. Bass-ul puternic și adânc este creat de totalul de 136 Watt. Sistemul utilizează procesorul audio profesional de la Texas Instruments.
Bass reflex-ul montat pe partea frontală, cu o secțiune atent calibrată, ajută la extinderea efectului de frecvență joasă și, în același timp, la eliminarea turbulențelor de aer.
Un semnal de bass dedicat este disponibil pe spatele boxelor pentru a ușura conexiunea R2730db_ce1d34a0-8d9e-47b9-bf0c-8917addf7159cu un subwoofer extern.
Carcasa din lemn menține sistemul de boxe bine ancorat pentru volumele mari, reducând, în același timp, rezonanța acustică.

EDIFIER este mai mult decât un producător de sisteme audio. Angajamentul față de comunitate depășește muzica. Prin programul EDIFIER Angel Sound Foundation, compania îi ajută pe copiii cu deficiențe de auz să descopere puterea sunetului. Fundația a primit la lansare, din partea EDIFIER, o donație de 2 milioane de dolari, cu ajutorul cărora peste 60 de copii cu deficiențe de auz au primit implanturi cohleare.

          Pasiunea lor este pentru sunete și muzică.

          Transformă și tu muzica în pasiune. Vei primi unul dintre cele mai frumoase răspunsuri.

 

Articolul a fost scris pentru proba a cincea a concursului SuperBlog2017.

2 gânduri despre „Un răspuns căruia nu i s-a pus nicio întrebare

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

