Important e să ai FARMEC

Processed with VSCO with c1 preset

          Mama mereu îmi spune: ,,Nu contează așa mult cum te îmbraci, cum îți prinzi părul, cât te pictezi (termen folosit de ea, echivalentul sincer pentru make-up), important e să ai FARMEC.” Într-adevăr, vorbe de duh, bune de ținut minte.

           Cu norocul  în viață cred eu că e ca în box. Cum lași garda jos, cum poc, vine lovitura ghinionistă. E ca atunci când ții umbrela în geantă zi de zi, timp de o lună de zile. Nici picătură de ploaie, indiferent de codurile de toate culorile anunțate de meteorologi. Și uite așa, într-o zi, ți se pare gentuța prea grea, iar cele 240538449 de grade Celsius anunțate și cerul senin  te determină să lași umbrela aia acasă. Garda jos, iar lovitura nenorocului hop-țop adună toți norii și ajungi acasă ciuciulete. Culmea, pe telefon în timp ce te adăpostești sub acoperișul unui magazin arată că afară e senin. C-așa-i viața, o glumeață. Și dacă nu știi să faci haz de necaz la încercările ei, ieși în pierdere.

        ccd48874261eadd824ba978d4243b9a6--cute-happy-quotes-sadness  Am fost o adolescentă norocoasă. Nu prea am avut probleme cu acneea. Soră-mea  a avut mai mereu . Avantajul ei a fost acela că nu era niciodată luată prin surprindere. Eu?! Aproape de fiecare dată. Cea mai mare distracție era când aveam și eu vreo întâlnire. Genul ăla de trei rostogoliri și o săritură tsukahara de nota zece, de fericire când un tip pe care îl placi te invită în oraș. Și de când vorbești la telefon, simți cum în frunte deja începe să îți crească dovada transformării tale în unicorn. Toata fericirea izbucnește într-un coș, iar surioara mea dragă se prăpădea de râs. Norocul meu că ea știa cum să se descurce în situațiile astea și mă salva din încurcătură.

unicorn-background-design_1324-78

              Totuși nu era întotdeauna acasă. Am crescut și am ajuns la câteva sute de km una de cealaltă. Eu am rămas aceeași soră drăguță care, în cele mai importante momente se transforma în unicorn. Iar povestea pozei de buletin o știm cu toții. Mai ales prima, a doua…și la a treia totuși, nu mai arătăm chiar așa rău, de parcă ne alergasera trei urși, doi criminali și ANAF-ul. După vreo 10 ani, aveam șansa uimitoare de a opri râsetele prietenilor când vedeau poza mea de buletin. Trebuia să îmi refac buletinul pe care încercasem să-l mai pierd, dar îl recuperasem de fiecare dată. Cred că fața mea din poza aia inspira un fel de ,,această carte de identitate trebuie să ajungă neapărat la posesoare dacă vrei să fie povestea ta cu final fericit.” Aveam fața care spunea cam același lucru ca Liam Neeson în primul Taken când rostea acel ,,I will find you…and i will kill you.”

confident_indian_woman

           Oricum, la frumoasa vârstă de 25 de ani, eu aveam de gând să arăt drăgălașă în poza de buletin. Totul decurgea conform planului, mi-am luat un liber de la serviciu să merg câteva sute de km până acasă. Cu două zile înainte de plecare, un coș de toată frumusețea, părea să fie ca în reclama aia ,,același loc, aceeași oră…”. Înaintea unui eveniment important, exact în frunte, deasupra nasului, încât orice indiancă ar fi fost geloasă pe simetria punctului meu roșu tradițional. Mă și vedeam cum intru la doamna cu pozele pentru buletin ,,incichidana, incichidanaa”.  Încercam să găsesc soluții. Poate îmi fac eu un selfie. Îl editez, îl trimit și gata…m-am trezit și era dimineață .

459-cr.cc-matifianta-all

          Când mă pregăteam să accept situația, am aflat de gamă completă de îngrijire a tenului acneic:  Gerovital Stop Acnee.  M-am împrietenit repede cu CREMA CC MATIFIANTĂ care, combinând proprietățile unui produs de machiaj cu ale unui produs de îngrijire, a fost primul pas către o piele sănătoasă,  un chip luminos și o poză de buletin reușită. Nici urmă de coș, m-a ajutat să-l camuflez perfect.

    Acum sunt liniștită. Sunt GATA DE SELFIE oricând.  Având produsele eficiente, create de specialiști, cu eficacitate antiacneică demonstrată clinic din gama Gerovital Stop Acnee mă bucur de o piele frumoasă și arăt cu drag buletinul. Până la urmă, acneea e o problemă întâlnită la peste 90% din adolescenți. Și adulții se mai luptă cu ea. Nu trebuie să îți fie rușine cu tine, trebuie să te accepți, să zâmbești cu încredere pentru că zâmbetul e cel mai bun tratament pentru o față luminoasă. Nu trebuie să renunți la lupta împotriva coșurilor. Și așa cum m-a învățat și pe mine mama:

       Important e să ai FARMEC!

Gerovital-Stop-Acnee-

Articolul a fost scris pentru ce-a de-a patra probă a concursului SuperBlog2017.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

