Fă din casa ta ACASĂ!

Calcul-Global-G-e1449986763930

                   Am spus cândva că viața este vacanța de vis a unui suflet călător prin timp. Iar noi, o transformăm într-o sumă de dorințe, idealuri, visuri,mai greu  sau mai ușor de realizat, dar ale noastre. Deci, ca să-i oferim sufletului nostru vacanța perfectă trebuie să le îndeplinim, să-i oferim locul, timpul și oamenii, de care are nevoie.

           Ne atașăm de oamenii care ne fac să ne simțim noi,compleți, împliniți. Suntem fericiți în momentele în care realizăm că am obținut ceva ce ne-am dorit, în care ne simțim în largul nostru. Și atunci locul? De ce loc avem nevoie? De un loc al nostru, al celor dragi pe care îi dorim aproape, un loc în care să ne bucurăm de trecerea timpului, și nu să ne temem de el. De un loc pe care să-l numim ACASĂ.

          ACASĂ e acolo unde te regăsești. ACASĂ e locul în care te simți relaxat, în care uiți fiecare grijă, în care ai timp să visezi, care îți oferă povești, în care scrii poveștile pe care le trăiești în fiecare zi. E ceea ce te reprezintă. Acolo îți sunt multe zâmbete, amintiri, nopți lungi, zile pline. E locul care trebuie să fie plin de tine, iar tu să fii plin de el. Să fie ca o oglindă a dorințelor tale, iar tu să fii o oglindă a colțului tău de poveste.

            Am crescut la țară, într-un casă minunată pe care cu drag o voi păstra mereu ca primul  ,,acasă” . Are în ea oamenii dragi care au construit-o. Bunicii și părinții. Pe bunică am pierdut-o, dar curtea și casa încă îmi amintesc de ea, simplă și primitoare. Primul acasă mereu mi-a semănat cu mama pentru că de fiecare dată m-am odihnit la fel de bine ca în brațele ei. Și cu tata, pentru că deși e simplu și sensibil, are o rezistență și putere ca ale zidurilor martore multor ani. Anii trec și visez la propria mea casă, care să devină acasă pentru mine și viitoarea mea familie.

           Visez la o casă cu o curte nici prea mare, nici prea mică. În care să pot pune gazon cât să alerge un labrador și o fetiță cu codițe care să mă strige ,,mami”. Și să mai am spațiu pentru câțiva pomi fructiferi, poate meri și caiși, să pot culege roadele și apoi să fac prăjituri bune ca ale mamei. Casa, îmi doresc să aibă un living mare și spațios cu un perete cu geamuri mari, să mă pot14141994_568105543376514_3865373153470370445_n bucura de răsărituri perfecte și apusuri de poveste. Vreau o culoare luminoasă și liniștitoare. Nu vreau să o aglomerez cu mobilă, și totuși vreau să am spațiu de depozitare, pentru lucruri și amintiri. Vreau trei dormitoare, tocmai de-aia visez să aibă etaj. Un dormitor pentru oaspeți și celelalte două pentru familia mea. Iubesc verdele și optimismul, așa că ați ghicit culoarea lor. Și mai ales visez la dormitorul copilului meu. Să îi ofere vise frumoase, zâmbete pline, să îi fie locul magic și cel în care se simte fericit.

14089188_568105640043171_1675713045463246826_n

        Mi-ar plăcea ca baia și bucătăria să fie simple, dar diferite, să-mi semene, să mă relaxeze și în același timp să îmi dea poftă de viață. Să fie un amestec între vechi și nou, modern și clasic. Și o baie pentru oaspeți. Ca să simtă că ar putea fi exact ca acasă. Și mai visez să aibă o bibliotecă mare plină de cărți vechi și noi, cu parfum de inspirație pentru cărțile pe care le voi scrie eu la un birou lângă fereastra mare. Casa mea, să devină acasă prin voioșia ei și simplitate, prin bun gust, rafinament și jocul unei îmbinări de elemente. Să zâmbească la fel de des pe cât o fac și eu. Să aducă zâmbete în priviri atunci când afară e nor, să absoarbă lumina fiecărei raze de soare. Să fie călduroasă în iernile reci, să fie răcoroasă în verile toride. Și cel mai tare mi-ar plăcea să aibă aproape marea.

          Cred întotdeauna că așa cum există visuri, există și oamenii potriviți pentru a ajuta la îndeplinirea lor. Visul unei case care să devină acasă, visul unei case care să zâmbească este ceea ce pot oferi și cei de la AIA Proiect.

aia-proiect

        Mi-au atras atenția valorile care îi definesc: sinceritatea, onestitatea, integritatea si curajul, implicarea, colaborarea, respectul, dezvoltarea personala si productivitatea. Ei ar putea contribui la indeplinirea visurilor tale, transformând ideile  in realitate. AIA Proiect  îți pune la dispoziție  o colecție de proiecte case optimizate sau îți pot personaliza casa în funcție de amplasament și așteptările tale. Pentru a ajunge la ceea ce visezi, trebuie parcurse câteva etape importante atât din punct de vedere al construcției, cât și legal. Echipa AIA Proiect vine în ajutor și poate parcurge toți pașii necesari pentru a oferi valoare unei case la momentul preluării și oferă suport pe toată perioada pre- și post-execuție. Punerea în valoare a amplasamentului începe de la deplina înțelegere a ideilor tale și se încheie cu verificarea implementării tuturor cerințelor de către constructor. Nu rămâne surprins să afli că au în echipă chiar și un evaluator ANEVAR, care poate calcula valoarea edificiului la momentul finalizării sau în oricare alt moment. De ce ai nevoie de asta?   Pentru că te pot ajuta la stabilirea valorii de piață a proprietății în vederea vânzării sau cumpărării, la evaluarea imobiliară pentru impozitare sau reevaluarea imobiliară a proprietății în vederea stabilirii cotei de impozitare / impozit pe clădire pentru persoane fizice sau juridice, la evaluarea sau reevaluarea imobiliară a proprietății pentru înregistrarea în contabilitate și raportari financiare și multe altele.

          Poate cauți un proiect casă TIP sau personalizat,  ai o casă nouă și îți dorești să colectie-de-proiecte-case-optimizate-aia-proiecto amenajezi sau locuința veche ar trebui renovată și reamenajată.Cu o multitudine de variante, în diferite stiluri și dimensiuni, AIA Proiect îți pot  pune la dispozitie exact acel proiect casă pe care îl cauți, pot furniza cele mai bune soluții de la idei de amenajare și suport pe tot parcursul avizării sau autorizării pentru modificări, precum și punerea în practică, achiziția materialelor și mobilierului, urmărirea lucrărilor de execuție pănă în cel mai mic detaliu, astfel încât rezultatul să fie unul exact conform așteptărilor.

                                  Pe ei îi motivează succesul. 

                                   Fii și tu motivat de visul tău! Fă din casa ta-ACASĂ!

2-proiect-casa-P-M-Iasomie-0722494447

11r-Proiect-casa-parter-cu-etaj-moderna-Dalia-de-la-AIA-Proiect-tel-0722494447.jpg

Articolul a fost scris pentru SuperBlog2017.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

